ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות הוא שירות שאסור לכם לוותר עליו!

נטילת משכנתא היא הצעד החשוב והגדול ביותר בחייו של כל זוג צעיר. מצב הנדל"ן הנוכחי אינו מאפשר לזוגות רבים לרכוש דירה ללא משכנתא ולכן זוגות רבים מוצאים עצמם מתלבטים ומתחבטים באשר לסוג וגובה המשכנתא שתסייע להם לרכוש את דירת החלומות שלהם. אם גם אתם נמצאים בתהליך נטילת משכנתא ותוהים כיצד לבצע אותו נכון, ייעוץ משכנתאות  הוא שירות שאסור לכם לוותר עליו והוא יכול להשפיע מאוד על התהליך.

לא מעט אנשים נכנסים אל התחום הזה ללא ידע כלל, ופשוט חותמים על מה שהבנק מבקש בלי לשאול, לבדוק או להשוות, וזו פשוט טעות. מדובר בהחלטה כלכלית גדולה וחשובה מאוד שיכולה להשפיע על כל המשך החיים שלכם ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים אותה בצורה נכונה, בחרו שירות מקצועי של ייעוץ משכנתאות עם יועץ שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

למצוא את הדירה הנכונה, בסכום הנכון

אין ספק שהצעד הראשון בבקשת משכנתא הוא חיפוש אחר דירה המתאימה לצרכים של בני הזוג. למרות הפיתוי לרכוש את הדירה הגדולה ביותר במקום המבוקש ביותר, זוגות רבים נוכחים לגלות שהדירה היקרה אינה אפשרית במסגרת המשכנתא שיוכלו לקבל מהבנק. זוגות צעירים ובמיוחד משפחות צעירות המתרחבות עם השנים אינם יכולים להרשות לעצמם החזר חודשי גדול מאוד ולכן כדאי לבחור דירה המתאימה לצרכים לפחות בשנים הראשונות להחזר המשכנתא ולקבל ייעוץ משכנתאות מראש שיאפשר לכם לדעת מהו התקציב בו אתם יכולים לעמוד, כך שלא תתפתו אחר נכסים יקרים מידי אשר יובילו אתכם לחריגה מהתקציב הזה.

בחירת מסלול המשכנתא המתאים

התחרות בין הבנקים למשכנתאות הביאה לשוק משגשג הפועל לטובת הלקוחות המבקשים משכנתא. הבנקים השונים מציעים משכנתאות במסלולי החזר וריביות שונים ולכן במסגרת שירות ייעוץ משכנתאות מתבצע סקר שוק בין הבנקים השונים, מה שיכול להוביל לבחירת מסלול המשכנתא המתאים ביותר בריביות הנמוכות ביותר. סקר השוק פועל לטובת הלווים שיכולים לעשות בו שימוש בתהליך המשא ומתן בין הבנקים השונים לקבלת מסלול המשכנתא בריביות הזולות ביותר.

למה חשובה כל כך התייעצות עם איש מקצוע?

משכנתא הוא עסק מסובך שלא כולם מבינים בו. התייעצות עם איש מקצוע כמו יועץ משכנתאות אובייקטיבי ומקצועי היא הכרחית. יועצי משכנתאות זמינים בחברות ייעוץ פרטיות ונותנים ללווים את כל המידע הדרוש לבחירת מסלול וסכום המשכנתא המתאים להם ביותר. יועץ משכנתאות יכול לחשוב את ההחזר החודשי תוך התחשבות ביכולת ההשתכרות של הלווים בהווה ובעתיד. התאמת ההחזר החודשי למצב הכלכלי של הלווים בהווה ובעתיד חשוב מאוד לבחירת משכנתא שתאפשר לחיות ברמה טובה.

בנוסף לכך, העובדה שאתם מגיעים עם יועץ מומחה אל הבנק מעניקה לכם יתרון חשוב מאוד ומאפשרת לכם לקבל תנאים הרבה יותר משתלמים.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים