אפליקציות להרוויח כסף

אפליקציות להרוויח כסף

האדם הממוצע מבלה כארבע שעות ביום במכשיר הנייד שלו – וכ-90% מהזמן הזה הוא בשימוש באפליקציות. אז למה שלא תהפכו את הגלילה האינסופית ברשתות החברתיות שלכם למזומן? ריכזנו את האפליקציות האהובות עלינו להרוויח כסף, מאפליקציות שעוזרות לך להרוויח כסף בחזרה על רכישות מקוונות (קאשבאק), מילוי סקרים או ביצוע משימות, משקיעים עבורך את הכסף הפנוי שלך, ואפילו אפליקציות שישלמו לך להתאמן. כן באמת. המשך לקרוא כדי לראות אילו אפליקציות נכנסו לרשימה.

אפליקציות להרוויח כסף באינטרנט

להלן רשימת האפליקציות המומלצות ביותר שיכולות לעזור לכם להרוויח באמצעותן כסף. יש לציין שהשימוש באפלקציות הוא על אחריותכם הבלעדית ועצם השימוש בהן אינו מבטיח הרווחת כסף.

Ipanel

אייפאנל היא מערכת סקרים ישראלית. באתר החברה מתגאים בלמעלה מ-100 אלף משיבים. כל אחד יכול להירשם בתור משיב, לצבור נקודות באמצעות האפליקציה לאנדרואיד או לאייפון או דרך האתר ולהמיר את הנקודות לתווים או תלושים של תו הזהב, נופשנית ו-Buy me. השימוש באתר הינו מגיל 12 וליד כל סקר מוצגים מספר הנקודות שאפשר לצבור מהסקר. על כל 500 נקודות שתצברו – תוכלו להזמין תווי קניה בשווי 50 ש”ח שישלחו אליכם באימייל או בדואר. 

הירשמו עכשיו ותתחילו להרוויח ישר מהטלפון!

פאנל פרוייקט המדגם

פאנל פרוייקט המדגםפאנל פרויקט המדגם היא חברה המתמחה בהפצה ומתן מחקרים באינטרנט. הם גם מספקים שירותי תשתית למחקרים באקדמיה וחברות מחקר.

מילוי סקרים באינטרנט הוא אחד הדרכים הקלות ביותר לעשות כסף מהבית בזמן הפנוי.

דרך האתר, נרשמים לשירות וניתן להשתתף במגוון סקרים  תמורת תשלום. אם תהפכו להיות "פאנליסטים" ביחד עם-89575 פאנליסטים שמבצעים מטלות שונות תמורת תשלום תוכלו להרוויח סכומים גבוהים. האתר משלם באמצעות תלושי BuyMe, נופשנית, פאוורגיפט  וכמו כן תשלום באמצעות Paypal. המינימום לתשלום הוא החל מ-50 שקלים.

הירשמו עכשיו כדי להתחיל לעשות כסף

Rakuten

Rakuten, אפליקציית הקאשבאק הפופלארית זו מאפשרת לך לחפש תגמולים, קופונים ומבצעי מכירות. אם אתם עורכים שופינג קבוע עם הנייד, התקנת Rakuten יכולה לעזור לכם גם לחסוך וגם לקבל החזרים. האפליקציה גם נותנת לך הודעות דחיפה (פוש) על דילים ומוצרים חדשים. אם אתם עובדים על המכשיר דסקטופ שלכם, אפשר להתקין את הטולבר שלהם ולהנות מהודעות נוטיפיקציה בכל פעם שאתם גולשים באתר שעובד בשיתוף פעולה איתם.

נסו את Rakuten וקבלו 30$ מתנה

Swagbucks

Swagbucks הוא אחד מהאתרים והאפליקציות המוכרים ביותר שמתגמלים את המשתמשים שלו. קל להירשם לשירות ותוכל להשתמש בו מכל טלפון מרכזי או מהמחשב שלך.

האתר מציע מגוון רחב של דרכים לצבור נקודות תגמול, הנקראות Swagbucks. אתה יכול לקחת סקרים, לחפש באינטרנט, לצפות בסרטונים, להירשם להצעות כמו נסיונות חינם של מוצרים שונים, או להשתמש בפורטל הקניות של האתר כדי לזכות בפרסים כשאתה מבצע רכישות באינטרנט.

רלוונטי: איך לעשות כסף בגיל צעיר?

riseup – רייזאפ

קצת זווית אחרת לאפליקציות שהייתם מצפים למצוא כאן, רייזאפ היא שירות דיגיטלי שמאפשר לכם לחסוך כסף. אם תבנו לעצמכם תקציב עם יעדים תוכלו לחסוך כסף בכל חודש וזה בעצם כסף שנכנס לכם לכיס בכל חודש. האפליקציה מתממשקת לחשבון הבנק והכרטיס אשראי שלכם (מאובטח לחלוטין!) ושואבת את המידע ומקטלגת אותו לסוגי הוצאות (והכנסות) נפוצים. אם תדעו לאן הולך הכסף, תוכלו לדעת איפה ניתן לחסוך. האפליקציה נגישה מכל מכשיר נייד ובנוסף אתם יכולים להתייעץ עם מלווה פיננסי או להשתתף באתגרים שונים בקהילת הפייסבוק של רייזאפ.
לאתר רייזאפ (לביקורת המלאה)

פפר אינווסט

איזה דרך טובה יותר להרוויח כסף מאשר אפליקצית השקעות? ובכן, בהנחה ואתה יודע מה אתה עושה, אפליקציית ההשקעות של פפר היא כלי מצווין להשקעה בשוק ההון. האפליקציה קלה לשימוש ולהרשמה, מכילה חלק גדול של חברות מתוך רשימת ה-S&P500 ובנוסף כמה קרנות סל מפורסמות.  כמה מהיתרונות בשימוש באפליקציה הן מינימום השקעה נמוך מאוד (החל מ-50 ש"ח) והיכולת להשקיע בשברי מניות כך שאם התקציב שלך לא גבוהה אתה יכול לרכוש רק חלק ממניה ולא את כולה.

Fiverr 

עם Fiverr, אתה יכול לבצע משימות (גיגים) בין אם אתה מיומן או לא. לדוגמה, מעצבים גרפיים רבים מציעים חבילות עיצוב לוגו בתעריף מוגדר. כמו כן, סופר עשוי להציע לכתוב הודעה לעיתונות תמורת תעריף אחיד. אבל אתה יכול גם להציע משימות לא מיומנות כגון משימות ניהול או משימות הזנת נתונים. כספק שירות, אתה יכול לרשום את השירות שאתה מוכן לבצע ואת המחיר שתרצה לגבות עבור השירות. תקבל תשלום עם השלמתו – בניכוי עמלות – דרך מערכת התשלום המאובטחת של Fiverr. אולי לא תרוויח הרבה כסף, אבל זו אפשרות טובה בתור תוספת הכנסה, במיוחד אם אתה בעל הכישורים שאנשים מחפשים.

רלוונטי: עוד דרכים לעשות כסף באינטרנט, או אפליקציות השקעות במניות

מהי אפליקציה להרוויח כסף?

אפליקציה להרוויח ממנה כסף היא אפליקציה שתוכל להוריד בטלפון, בטאבלט, או לפעמים אפילו במחשב שלך, שעוזרת לך להרוויח כסף במגוון דרכים שונות. חלק מהאפליקציות משלמות לך תשלום קטן כדי להשאיר את האפליקציה פועלת ברקע או לקנות במקומות מסוימים ולקבל מזומן (קאשבאק) בחזרה. אחרים משלמים לך כדי למלא סקרים או להשתתף בפעילויות כגון פעילות גופנית. המטרה היא להציע פרס קטן או לבצע קניות מהטלפון שלך, ומכיוון שאנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בטלפונים שלנו, זו יכולה להיות דרך נוחה לקבל תשלום.

רלוונטי: תוכנות לניהול תקציב

כמה עולה אפליקציה להרוויח כסף?

אפליקציות להרוויח כסף משתנות במידת הפונקציונליות שלהן, איך הן עוזרות לך להרוויח כסף והמחירים שלהן. לחלק מהאפליקציות יש תשלום חד פעמי קטן להורדה, ואחרות גובות עמלה חודשית סמלית שיכולות להגיע לכמה שקלים. עם זאת, רוב האפליקציות להרוויח כסף הן בחינם. מומלץ להקפיד לקרוא את האותיות הקטנות בעת ההרשמה, כדי שתדע למה לצפות, ולהיות מציאותי: אפליקציה להרוויח כסף לא תוכל להחליף את ההכנסה שלך, אבל יכולה לפעמים להוות תוספת קטנה להכנסה השוטפת.

רלוונטי: אפליקציות תשלום בתחבורה ציבורית

איך להרוויח כסף עם אפליקציות

יש הרבה דרכים להרוויח כסף עם אפליקציות, כאשר לחלקן יש תהליך אוטומטי יותר מאחרות. כדי להתחיל, תצטרך להחליט באיזו אפליקציה אתה רוצה להשתמש והדרך שבה אתה רוצה להרוויח כסף.

האפשרויות שלך כוללות:

החזר כספי (קאשבאק): קיימים אתרים רבים להחזר כספי או תוספי דפדפן קניות העוזרים לך לחסוך כסף על רכישות שכבר תבצע, וניתן להרוויח כסף בחזרה לכרטיסי מתנה או במזומן.

רלוונטי: כרטיסי אשראי קאשבק

משימות קטנות: רבות מהאפליקציות הללו מאפשרות לך להרוויח כסף בביצוע משימות קטנות שלוקחות מספר דקות כמו מילוי סקרים, צפייה בסרטונים ואפילו לשחק במשחקים. חלקם אפילו ניתן לעשות תוך ריבוי משימות.
משימות גדולות יותר: אפליקציות מסוימות מאפשרות לך להגדיר פרופיל ולפרסם את השירותים שלך או לבחור מתוך רשימה של מטלות שאתה רוצה לקבל עליהן תשלום.
השקעה: אתה יכול להרוויח כסף מהסכום שאתה משקיע, שזו דרך די פסיבית להרוויח כסף. בדר"כ לא דורש הרבה כסף כדי להתחיל.

רלוונטי: אפליקציות להעברת כספים

כיצד לבחור את האפליקציה לעשות כסף הטובה ביותר עבורך

בחירת האפליקציה לעשיית כסף הטובה ביותר עבורך עשויה לדרוש ניסוי וטעייה. ראשית, התחל במחשבה על כמה זמן יש לך להקדיש לאפליקציה. לדוגמה, אם אתה מעדיף אפשרות פסיבית יותר להרוויח כסף, אולי עדיף אפליקציות השקעות. אם יש לך המון זמן פנוי אולי עדיף למלא סקרים או לשחק משחקים. אם אתה בכל מקרה זקוק לעשות קניה של מוצר מסוים או מוצרים על בסיס קבוע – מומלץ לבדוק את אפליקציות הקאשבאק.

עם זאת, אם אתה מחפש להרוויח יותר כסף, כדאי ללכת לכיוון של אפליקציות שבהן אתה יכול לפרסם שירותים שאתה מציע כמו Fiverr וזה יכול להיות ההימור הטוב ביותר שלך. 

רלוונטי: החזר מס אונליין (אפליקציות)

הונאות שיש להימנע מהן

למרבה הצער, ישנם רמאים באינטרנט שינסו לעקוץ אותכם. זכרו, אם יש אפליקציות או אנשים שפונים אליכם שדורשים מכם לשלם או להוציא כסף כדי שתוכלו להרוויח, ברחו רחוק. כן, אפליקציות להשקעה ידרשו מכם להשקיע כסף, אבל אינכם צריכים לשלם דבר כדי לגשת לייתרת הכסף שלכם. אם אינך בטוח אם אפליקציה חוקית, עדיף להיות בטוח מאשר להצטער ולא להירשם אליה.

רלוונטי: אפליקציות תשלומים מומלצות

כיצד בחרנו את האפליקציות הטובות ביותר להרוויח כסף

האפליקציות המובילות להרוויח כסף נבחרו על סמך התכונות והכלים שהן מציעות, האופן שבו הן עוזרות לך להרוויח כסף, הרקע והמוניטין של החברה, ומתי וכיצד אתה מקבל תשלום – בין אם זה במזומן או בכרטיסי מתנה או צורה אחרת.

אם אתה סקפטי לגבי אפליקציה מסוימת להרוויח כסף, חקור את החברה. לפני מתן מידע אישי, קרא ביקורות ממשתמשים אחרים באינטרנט או בחנות האפליקציות. אם אפליקציה נראית טובה מכדי להיות אמיתית, כנראה שהיא כזו.

למד עוד: לשלם דרך הטלפון

שאלות נפוצות על אפליקציות להרוויח כסף


רוב האפליקציות להרוויח כסף לא מציעות הרבה כסף בתמורה להשלמת משימות פשוטות כמו ביצוע סקרים, צפייה בסרטונים או ביצוע רכישות. לאפליקציות לגיטימיות יהיה גם שפע של מידע זמין על האופן שבו הם משלמים ומגנים על המשתמשים.


אם יש לך סמארטפון, אתה יכול להרוויח כסף באמצעות אפליקציה. יש הרבה אפליקציות קלות לשימוש להרוויח כסף המשלמים למשתמשים עבור השתתפות בסקרים, צפייה בסרטונים, רכישת מוצרים וביצוע משימות פשוטות אחרות. אתה לא תתעשר, אבל אתה יכול בקלות לעשות השלמת הכנסה.

האמת היא שכן. כל בעל מכשיר נייד באופן תיאורתי יכול להרוויח. יש לקרוא את התנאים של כאפליקציה ולוודא שאתם בגיל המתאים. בשביל לקבל כסף תצטרכו לספק חשבון בנק או כתובת.

עוד דרכים להרוויח כסף?

שורה תחתונה: האם אפליקציות לעשיית כסף זה סקאם?

ככל שהעולם מתקרב לאימוץ מלא של כלכלה שיתופית הפורחת, לא חסרות אפליקציות להרוויח כסף כדי להשלים או להחליף את המשרה המלאה שלך. בהתאם למטרות ולהעדפות שלך, יש מגוון אפשרויות לבחירה.

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף ושימוש באפליקציות שיעזרו לך לעשות זאת יכול להיות רעיון חכם. אחרי הכל, רבות מהאפשרויות ברשימה שלנו הן בחינם ואינן דורשות ממך להשקיע זמן רב כדי להתחיל לקבל הטבות. קדימה, תן לחלק מהם הזדמנות, ואני מקווה שתרוויח מעט הכנסה תוך זמן קצר.

קראו עוד: העברת כסף לחו"ל

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

מסיימים את החודש בהרגשה שאתם לא יודעים לאן הלך כל הכסף ולא מצליחים "לסגור את החודש"?

אם הגעתם לכאן ועניתם "כן" לשאלות האלו סימן שאתם צריכים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלכם.

ייתכן שבכל חודש אתם מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים ואתם אפילו כנראה לא מודעים.

 

בעזרת טבלת הוצאות והכנסות לניהול משק הבית של פיננקה תוכלו להיות על זה!

בתוך הקובץ:

  • תכנון מאזן משפחתי חודשי ושנתי
  • תכנון הוצאות צפויות מול הוצאות בפועל וההפרש
  • חלוקה נוחה לקטגוריות
  • חישוב שווי נקי
  • תמיכה ועדכונים

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים